Новият търговски директор на Левски: Това е една от най-разпознаваемите марки на България

Новият търговски директор на Левски Радослав Разпопов, който влиза и в Управителния съвет на “сините” сподели, че е много радостен, че ще може да работи за клуба, тъй като това е един от най-разпознаваемите брандове.

Новият изпълнителен директор на Левски представи приоритетите пред клуба
Новият изпълнителен директор на Левски представи приоритетите пред клуба

“Радвам се за възможността да работя с всички тези хора в клуба. В Левски идвам от страна на “Палмс бет” и ще се занимавам с търговската част. Преди съм се занимавал с разработването на игралната част на компанията. Предстои ни много работа, с която да привлечем нови партньори и работодатели на клуба. Левски е един от най-разпознаваемите брандове в България. Първото е да създадем качествен екип. Все още нямаме подготвени завършени спонсорски договори. Таргетираме всеки, който иска да се популяризира посредством бранд като Левски, всичко останало е работа”, каза Разпопов.

Следвай ни:

Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.

Регистрирай сe

Още от БГ Футбол

Виж всички