Половинките на родни фенове пяха химна на Шампионската лига, за да ги пратят на финала
Седмица преди финала на тазгодишното издание на Шампионската лита жените на футболни фенове от цяла България изпяха химна на турнира на живо пред публика, за да ги пратят на финала в Лисабон.
Месец преди това над 50 000 половинки от билет за финала бяха разпространени из страната, а, за да получат втората половинка, мъжете трябваше да потърсят помощ от... своите половинки. И то не каква да е, а да убедят жените си да изпълнят на живо химна на Шампионска лига, съдържащ текст на цели три езика.
В решителния ден жените тренираха часове преди събитието с диригент, за да излязат на голяма сцена и да извоюват победа за приятелите си.
Победителките бяха определени с помощта на специален хардуер, свързан с микрофоните и софтуер, измерващ кои от половинките пеят химна в най-голям синхрон с оригинала. Оценката на всяка една участничка можеше да се следи публично по време на изпълнението.
В резултат имаше бис, изненадваща публика и трима щастливи победители, които благодарение на активацията успяха да гледат финала в Лисабон.
Кампанията е разработена локално от независимaта дигитална агенция NEXT-DC и е част от глобалната инициатива на Heineken "Match Your Half Ticket".
"The Better Halves" България е първата активация, която влезе в международния YouTube канал на Heineken и така вече там има и българска реклама на бранда.