Ферари ще бъде един от отборите с най-агресивен подход в разработката на новия си болид за предстоящия сезон 2017. От една страна, заради големите промени в правилата, главно в аеродинамичен аспект, и от друга, заради тоталния провал на пистата през миналата година.
Кодовото име на новата кола е 668, а сърцето й е кръстено 062/2. Инженерите в Скудерия вече правят тестове на стенд на обновения V6 турбо 1.6-литров двигател. Той трябва да подобри взаимодействието си с MGU-H системата и от там ефективността на цялата задвижваща единица. Работи се по отстраняване на проблемите с турбокомпресорите, които италианците имаха през 2016 година.
Променена ще бъде и архитектурата на горивната камера в цилиндровите глави. Това се налага заради внедряването на напълно нова запалителна система. Скоростната кутия ще бъде напълно нова заради проблемите, които създаваше миналогодишната с интегрирано задно окачване между диференциала и скоростите. Предното окачване се очаква да бъде взаимствано от основните конкуренти Мерцедес.
Скудерия ще увеличат междуосието на новото си шаси с 200 мм. Така ще позиционират двигателя по-назад, което се налага от увеличения размер на резервоара на гориво до 105 кг. Очакват се много изненади в аеродинамично отношение, но все още няма конкретна информация по въпроса.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg