В над 90% от случаите, когато се констатира такова състояние, банката възмездява клиента. Включително, когато има съмнения за неговото съпричастие - редно е да се възмезди. Все едно какво е говорено на клиента и какво е накаран да подпише. Междувременно се проверява случая.
Това заяви финансистът Емил Хърсев в коментар за случая с бившия национал и играч на ЦСКА Мартин Петров, който е сезирал прокуратурата за източени без негово знание 3,8 милиона лева от банковите му сметки в "УниКредит Булбанк" АД.
@@@Банката отговаря за действията на своите служители, категоричен беше Хърсев и допълни, че клиентът с нищо не е задължен, той има право. По думите му, в много големи случаи подобни обири всъщност се оказват замесени и двете страни - и банковият служител, и клиентът на банката.
По информация на Actualno.com, личният банкер на Мартин Петров - Ирина Ч. А., е уволнена заради този случай, а "УниКредит Булбанк" е подала сигнал пред Прокуратурата преди самият Петров да го стори.
@@@Има и информация, че Ирина Ч. А. е отишла да работи в друга банка, но няма яснота коя е тази банка и дали банкерката продължава да работи в сектора. "В ЕС има много повече такива измами. България е една от страните, които най-малко е засегната," каза още Хърсев.