Преди една година Opel стартира своя канал за дизайн @opelvauxhalldesign на платформата на социалната медия Instagram, където вицепрезидентът дизайн Марк Адамс осигурява поглед отвътре към работата на студиото за авангарден дизайн на марката, публикува уникални изображения на нови модели на Opel, качва видеоклипове с "виртуални разходки" при представянето на дизайна на нови продукти и показва успешни и емблематични автомобили Opel, като ги свързва с развитието на дизайнерската история на марката.
Instagram е изключително ориентиран към визуалното представяне канал в социалните мрежи с общност от 800 милиона потребители, включително професионални творци и студенти и фенове на дизайна, които са активно ангажирани с платформата. Именно затова е идеално, когато каналът осигурява задълбочено познание на отличената с многобройни награди дизайнерска философия на марката Opel, определяна като „среща на германската прецизност с пластичната артистичност".
От момента на пускането на канала @opelvauxhalldesign в края на февруари 2017 година, Адамс достигна до повече от 630 000 уникални потребители на Instagram, които са гледали неговите публикации за дизайна на Opel около 900 000 пъти.
По отношение на харесванията („likes") и импресиите („impressions"), генерирани от публикуваните изображения и видеоклипове, сред темите на най-популярните публикации на Adams са основните стилистични елементи в дизайна на бестселъра Astra и спортно-елегантната Insignia GSi, която отбеляза световната си премиера на Международното автомобилно изложение IAA във Франкфурт през 2017 година.
"Искам да кажа едно голямо "благодаря" на общността на Instagram заради демонстрираното от нея ентусиазирано отношение към марката Opel и фантастичните реакции на публикациите в нашия канал", сподели Марк Адамс. "Instagram е идеална платформа за позициониране на Opel като вълнуваща, вдъхновяваща и емоционална марка, а @opelvauxhalldesign показа впечатляващо бърз ръст още от момента на своя старт в мрежата", добави той. "Дизайнерите в моя отдел и аз лично очакваме с нетърпение да видим продължение на набраната инерция в тази насока и в бъдеще."
Адамс отбелязва едногодишния юбилей на канала в Instagram с преглед на специална селекция от многобройните дизайнерски скици, създадени от фенове на Opel и любители на дизайна - от компактни хечбек модели и елегантни кабриолети, през мускулести спортни автомобили до внушителни с издръжливостта си пикапи, публикувани с #OpelDesign хаштаг в Instagram.
"Страхотните идеи и скиците, споделени от потребителите на Instagram показват, че в обществото има ясно изразена страст и привързаност към марката Opel и илюстрират начина, по който тази страст може да се превърне в много вълнуващи продукти", отбелязва Адамс.
Дизайнерският канал Instagram укрепва мащабното представяне и дейностите на марката Opel в социалните медии и мрежи чрез множество различни канали. В допълнение към уеб списанието Opel Post и публикациите в мрежите на Twitter и Facebook, компанията често кани и специалисти от области като инженеринга например, за да споделят подробности от своята работа и да представят новите си разработки в Opel Blog. Нещо повече, @OpelNewsroom - официалното информационно хранилище на Opel/Vauxhall Communication, държи журналистите и последователите постоянно запознати с всички новини за марката.