Охлаждането на W15 създава други проблеми
Проблемите с охлаждането на задвижващата система на новия W15 на Мерцедес в Гран При на Бахрейн се оказа препятствие, за което шефът на тима Тото Волф беше сигурен, че ще бъде отстранено още за състезанието в Саудитска Арабия. Ако обаче това не стане, Люис Хамилтън и Джордж Ръсел ще трябва да се борят с още проблеми, породени от високата температура на задвижващата система.
В Бахрейн те трябваше да връщат по-рано газта на правите, което означаваше загуба на време, също така и загуба на част от температурата на предните гуми, оттам пък се промени и поведението на предницата на влизането в завоите и се появи недозавиване, заради което пилотите на няколко пъти отвориха ненужно в завоите.
Хамилтън отрече спекулациите за причината за раздялата с Мерцедес
За да неутрализират това Хамилтън и Ръсел е трябвало да действат по-агресивно в завоя, да подават повече газ и да търсят допълнително сцепление на задния мост, което обаче когато е налице, е довело до по-сериозно износване на задните гуми и оттам - до промяна на баланса на колата.
Кризата в Ред Бул: Хорнър се среща с мениджъра на Макс
Ще е интересно да видим какво ще е поведението на пистата на W15 и дали проблемите с охлаждането са отстранени.