Васьор не е доволен от представянето на Ферари
Двамата пилоти на Ферари Шарл Леклер и Карлос Сайнц стартираха от първа редица в Гран При на Мексико сити, но завършиха трети и четвърти, като на старта Макс Верстапен успя да ги изпревари още на първия завой. А в битката за местата на подиума Люис Хамилтън успя да изпревари Леклер след рестарта след катастрофата на Мегнусен.
Шефът на Черните кончета Фредерик Васьор коментира, че не е доволен от представянето на двамата пилоти на тима, както и от старта, който те направиха в началото на надпреварата.
Верстапен с рекордна 16-а победа този сезон
“Не съм доволен от старта - обясни Васьор. - Потеглихме лошо и дадохме възможност за изтегляне на всички зад нас, така изгубихме контрол над ситуацията. Заради лошия си старт Леклер се озова между Верстапен и Перес и оттам дойде контактът му с Перес, при който се счупи част от предното му крило. Имахме проблеми и със Сайнц, който също стартира лошо, тъй като Макс го изпревари за броени метри.”
Волф: Хамилтън кара със смела стратегия
Васьор допълни анализа си и с информация за представянето на тима в цялото състезание.
Фенове се биха на трибуните заради Перес и Леклер
“В квалификацията имахме темпо, първата серия от обиколки също беше добра въпреки трудностите на Шарл с предното крило и успяхме да останем близо до Верстапен - допълни Васьор. - Но след това имахме проблеми при рестарта с твърдите гуми, темпото ни много се влоши. Третото и четвърто място не е лош резултат, но трябва да се представим по-добре в следващото състезание.”
Леклер: Нямаше къде да отида при удара с Перес
Васьор отново потвърди, че основният проблем на Ферари и в Мексико е бил свързан с работата на шасито с гумите.
В Ред Бул не обвиняват Перес за инцидента
“Със средно твърдите гуми колата ни вървеше по-добре и поддържахме добра разлика с Макс - допълни шефът на Скудерията. - Но с твърдите гуми не можехме да поддържаме добро темпо. За нас беше изненада, че Хамилтън успя да направи толкова много обиколки със средно твърдите гуми, а за втората серия обиколки ние имахме вече карани средно твърди, които бяха на ръба да издържат обиколките, планирани за тях.”