Тотнъм преговаря с "Гугъл" за правата за името на стадиона

Тотнъм преговаря с американската корпорация „Гугъл“ за мултимилионна сделка за правата върху името на новия стадион на „шпорите“, твърди „Ди Атлетик“. Още при откриването на новия стадион президентът на лондончани Даниел Леви обяви, че търси „подходящия бранд“, който да плати „подходящата сума“, за да откупи правата върху името на бижуто в столицата на Англия. Според източника разговорите с технологичния гигант могат да се определят като доста съдържателни, което означава, че може би Леви е намерил търсения бранд.

„Гугъл“ има няколко големи спортни партньорства до момента. Последното от тях бе с тима от Формула 1 Макларън. Гигантът има и спонсорски споразумения с НБА и МЛБ.

Последният голям футболен клуб, който продаде правата върху името на стадиона си, бе Барселона. Каталунците сключиха договор със Spotify, според който получават по около 90 милиона евро на година.

Още от Футбол свят

Виж всички