Спечели билет за финала на Шампионската лига с Heineken

Heineken ще заведе шестима българи на най-зрелищния мач на годината - финала на Шампионската лига, но това няма да се случи по обикновен начин. Финалът е отреден за отборите, показали най-голяма воля за победа, въображение и естествено – стратегическо мислене. И Heineken пита: защо същите критерии да не служат и при избирането на публиката на финала?

Нима това да участваш в томбола или да харесаш  страница показва истинската ти отдаденост към играта и големия двубой или  пък нестандартното ти мислене? Затова, вместо да раздаде билети с поредната  томбола, тази година Heineken дава шанс на мъжете да ги спечелят с действие и находчивост.

Как?

Участниците в играта трябва да са готови във  всеки един момент да зарежат дневната си рутина и задачи и да покажат, че за тях пътуването до Финала е по-важно от всичко останало.

За да участват, трябва да се регистрират в приложението на Heineken: Road to the Final на страницата на марката във Facebook. То ще им изпрати съобщение кога да действат, като сигналът за старта на активността ще дойде онлайн – всичко останало ще се случи офлайн, в техния град. Единствените изисквания са да притежават смартфон и да се намират в София или Варна (или в околността, ако са заредени с оптимизъм). А какво точно ще трябва да направят?

Никой не знае, просто в определен момент Heineken ще ги провокира да се откъснат от нормалния ход на живота и ще ги прати по следите на билета за финала. Шестимата най-бързи, които са готови да се включат в търсенето веднага и покажат съобразителност и изобретателност, ще бъдат на Финала на шампионска лига на Уембли.

Още от Футбол свят

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти