Чакането си струваше (видео)

ЛеБрон Джеймс и Кливлънд Кавалиърс получиха още едно признание след историческата шампионска титла на НБА. Новите първенци на най-силното баскетболно първенство в света детронираха Голдън Стейт Уориърс, а Nike, чието основно рекламно лице е именно Джеймс посвети емоционален видеоклип на триумфа на отбора от Охайо.Видеото е озаглавено “Чакането си струваше”, а описанието е следното “След години със затаен дъх Кливлънд най-сетне може да диша спокойно. Те винаги знаеха, че този ден ще дойде. Просто не знаеха кога точно. Проклятието е прекъснато. Един град вече може да се радва. Един град вече може да се радва”.31-годишният ЛеБрон кара своя втори период в редиците на Кавс. Звездата игра за отбора от родния си щат между 2003 и 2010, като тогава не успя да стигне до заветната титла, след което прекара четири години в Маями Хийт, печелейки два шампионски пръстена. Роденият в Акрън феномен се върна у дома през лятото на 2014 година и още тогава заяви, че единствената цел пред него е да донесе титла на Североизточен Охайо, а две години по-късно изпълни обещанието си.

Още от Баскетбол

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти