ЦСКА-София представи нов партньор
Ръководството на ЦСКА-София подписа рекламен договор с германската компания “LIQUI MOLY”. Споразумението е за три години, като влиза в сила от момента на подписването и ще важи до края на сезон 2019/2020. Логото на марката вече присъства на стадион “Българска армия”, официалния сайт на “червените”, както и в залата за пресконференции. “LIQUI MOLY” е германска компания за производство на моторни масла и добавки номер 1 в страната. “Ние вярваме в успеха на ЦСКА, индивидуалните качества на всеки от футболистите и отборната игра в името на победата. Подкрепяме клуба, защото ЦСКА е символ на традициите на поколения българи, пораснали с “червено-бялата” идея. Истинска чест е да сме партньори на отбор като ЦСКА, който продължава да печели най-важната победа през годините - любовта на многобройните фенове”, заяви г-н Николай Стоянов, управител на фирма “Сенакс” ООД, официален вносител на “LIQUI MOLY” за България.“За нас е чест да си партнираме с “LIQUI MOLY”. Това е голяма световна компания, която е оценила силата на бранда ЦСКА. С тях имаме и много общо. Както те са номер 1 в своята област в Германия, така и ние сме номер 1 в България. Сигурен съм, че заедно ще постигнем големите цели, които ЦСКА винаги преследва”, категоричен бе изпълнителният директор на “червените” Трифон Попов.“LIQUI MOLY” подкрепя постиженията на спортисти от различни дисциплини навсякъде по света, като застава зад успехите не само на популярните отбори, но и на младите попълнения в детско-юношеските школи към клубовете. Това е първото партньорство на германската компания с професионален футболен отбор в България, с което глобалната марка показва своето международно признание към спортните успехи на най-големия български отбор - ЦСКА.Партньорството на “LIQUI MOLY” с ЦСКА се развива и в полза на феновете на клуба, които притежават членска карта “Сърца червени”. “LIQUI MOLY” предоставя специални условия за всички членове при пазаруване на продукти на марката от търговските обекти на фирмата в страната.