Феновете на Балкан: Благодарим за организацията!
Феновете на Балкан (Ботевград) изпратиха до медиите декларация, в която изказват отношението си за вчерашния първи полуфинален мач от турнира за Купата на България срещу Левски Лукойл. В зала "Универсиада" техните любимци загубиха с 62:73, а е то и какво написаха привържениците:„Фенклуб Балкан - Ботевград, както и всички привърженици на отбора, присъствали на двубоя за Купата на България между Левски Лукойл и Балкан, проведен на 14.02.2018 г., изказват своята благодарност относно провеждането и организацията, съпътстваща баскетболна среща. Първо бихме искали да благодарим на клубното ръководство на домакините, които положиха доста усилия, за да може мачът да се проведе без напрежение по трибуните. На ботевградските фенове бяха предоставени повече билети от задължителните по правилник, което е голям жест от страна на отбора-домакин, показвайки, че е по-добре да има зрители, подкрепящи гостите, отколкото празни трибуни и призрачни седалки. Нито един фен от Ботевград не остана без билет. Поради големия зрителски интерес, местата, отредени за гостуващите привърженици, не бяха достатъчни, което наложи своевременна реакция на стюардите в залата, които от своя страна се справиха отлично, разширявайки сектора за гости, запазвайки необходимите буферни зони с цел избягване на конфликти между двете агитки. Специална благодарност изказваме към СДВР - София, които свършиха повече работа, отколкото са длъжни, за да минимизират вероятността за сблъсъци между феновете. Три дни преди деня на мача представители от службата се свързаха с Фенклуб Балкан, за да се уточни начинът на пътуване и цялостната организация за гостуването в София. От километри извън града организираните фенове бяха съпроводени със служебни коли до зала "Универсиада", където вече всичко беше уредено откъм охрана. След края на двубоя отново имаше ескорт от СДВР. Феновете от Ботевград искаме да се дава медийна гласност не само когато се случват инциденти, но и когато организацията е свършена на ниво, както беше в този случай. Благодарим!“