"Миланисти България" стартираха кампанията си за новия сезон
Фенклуб "Милан България" откри официално новата си членска кампания за сезон 2018/2019 година. Вече втора година родните "росонери" официално са част от централната организация на "червено-черните" привърженици в Италия - Associazione Italiana Milan Clubs, като членството в AIMC ще продължи и през 2018/2019 година.
От ФКМБ запазват членския внос и сумата остава непроменена, както за пълнолетни граждани (30 лева), така и за непълнолетни и пенсионери (20 лева). След емблематичните тениски Milanisti Bulgaria през миналия сезон, сега всеки записал се фен на "росонерите" ще получи шал с логото на фенклуба, както и традиционната членска карта-пластика с името си плюс стикери на организацията. Ключово остава и предимството при закупуване на билети за мачове на Милан на "Сан Сиро" или при гостуванията от Серия "А" и Лига Европа. Голямата изненада обаче ще бъде томбола измежду всички записали се членове, в която ще се разиграят оригинални артикули на Милан с марката Puma. Германският концерн стана технически спонсор на 7-кратния европейски шампион през това лято, а през седмицата от ФКМБ потвърдиха партньорството си с официалния вносител на бранда за България.Членството във фенклуба ще носи различни отстъпки в магазините на "Пума" и спортен бар "Академията", където столичните миланисти гледат заедно мачовете на любимия си тим. Всеки, който иска да се запише, може да използва формата за заявка в официалния сайт на фен клуба, където са описани всички подробности за членството. Миналата година фенклубът на Милан в България успя да събере 270 члена за първата си кампания. Най-големите инициативи бяха свързани с пътуванията до Разград и Турну-Северин, където над 200 човека общо успяха да видят своите любимци на живо, както и посещения за големите дербита на "Сан Сиро" през сезона. Футболният отбор на фенклуба пък участва всяка седмица в лигата на фенклубовете и различни благотворителни инициативи.