Маркетинговият директор на "сините" Пламен Петров сподели подробности около кампанията за подновяване на членските карти "Аз Съм Левски". Той изрази надежда, че тази кампания ще бъде най-успешната дотук и ще мине над 20 000 карти.
Петров заяви, че кампанията е насочена изцяло към привържениците, които в най-трудния момент помогнаха за спасението на клуба.
Наско стартира новата кампания "Аз съм Левски": Това бе сред основните ни задачи
"Тази година кампанията е насочена изцяло към нашите фенове. Нашите партньори предоставят неща, които искахме да осигурим още от началото на кампанията. С това целим да популяризираме още повече нашите членски карти. Според съответната членска карта, феновете ще получават съответните продукти.
Миналата кампания имаше над 12 000 карти. Приходната част възлиза на над 700 000 лева. Целта е тази година да достигнем над 20 000 карти. Надявам се, че тази кампания ще бъде най-успешната. В първата кампания призовахме това да бъде кампания, която да вдигне Левски от финансовия колапс. Хората го приеха като последен удар на камбаната, за да си спасим отбора.
Сираков: Смяна на собствеността не стои на дневен ред
В периода на следващата кампания имахме и други кампании и тази остана на заден план. Сега фокусът отново е върху членските карти и да върнем тези 20 000 човека отново при нас. Вярвам, че могат да бъдат повече. С тази кампания целим подпомагането на хората в техните нужди. Защото когато ние имахме нужда, те ни помогнаха", сподели още маркетинговият директор на "сините".
Ивков: Алармирам, че Левски изобщо не е спасен
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.