Ръководството на Ботев (Пловдив) е в напреднали преговори за генерално спонсорство на тима, разбра "Тема Спорт". Шефовете на "жълто-черните" водят заключителни преговори с роден мобилен оператор. Очаква се до края на месеца нещата да бъдат финализирани и логото на фирмата да стои на гърдите на екипите.
Нещава в Коматево очевидно се подобряват, защото това няма да е единственият спонсор на "канарчетата" през този сезон. На гърба на фланелките ще стои надписът на родна букмейкърска компания.
Така пловдивчани отново ще са с две реклами по екипите. По времето на Цветан Василев Ботев също рекламира мобилен оператор - "Виваком", чийто надпис бе на гърба, а отпред бяха инициалите на фалиралата вече Корпоративна търговска банка (КТБ).
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.