ПОДКРЕПИ ЛЮБИМИЯ СИ ОТБОР В НАЦИОНАЛНОТО ПРЕБРОЯВАНЕ НА ФЕНОВЕТЕ

Да ходим до фитнеса, а?

Да ходим до фитнеса, а?

След празниците жените се хвърлят на диети, а ние решаваме да посетим старата фитнес-зала. Няма как да не си обърнал внимание колко важна е увереността за редовните посетители там. Обратно, начинаещите изглеждат не на място, лутат се между уредите и изобщо създават впечатление на загубеняци в клас от готини хора (помниш как беше в гимназията, няма какво да ти обясняваме). Увереността обаче често е плод не само на характер, а и на подготовка за конкретното място и ситуация. Ето защо трябва да си подсигуриш определени предмети, когато решиш най-накрая отново да се запишеш на фитнес. Това ще повлияе не само на самочувствието ти, а и, съвсем логично, ще ти даде нормалните удобства, които пък ще улеснят тренировката ти. А и ще я направят по-приятна. Убеди се сам.

Хавлия
В много зали се предлагат хавлии на посетителите с членска карта. Това обаче не значи, че това се случва навсякъде. Една хавлия, с която спокойно да се подсушиш след душа, си е направо задължителна, а е още по-добре да имаш още една, която да използваш по време на тренировката. Знаеш колко са неприятни пичовете, които оставят потни следи по лежанките и уредите.

Ръкавици
Не зимни, много ясно, а фитнес ръкавици. Не пести от бюджета - заложи на някоя утвърдена марка. Ще са по-здрави, по-удобни, а и наистина улесняват тренировката значително. Един наш приятел има теория, че мъж без мазоли не е мъж, ама жените обикновено не са особено съгласни да ги докосваш със супер загрубелите си ръце (освен ако нямат фетиш към това, но това си е друга тема). Много посетители на залите използват просто парчета дунапрен, а други предпочитат фитилите, които определено са дори по-подходящи за определени цели и упражнения, но с чифт качествени ръкавици няма как да сгрешиш.



Колан
Не е нужно да си 130 кг и да правиш "мъртва тяга" или клекове с двойно на твоето тегло, за да използваш познатия широк колан. Освен че те предпазва частично от херния, коланът помага много за баланса и увеличава възможността ти да работиш с по-големи тежести без опасност за здравето си. А ти точно затова си в залата, нали така?

Дезодорант
Ясно е, че след душа ще се прибереш и вероятно ще си вземеш още един душ. Но може да се наложи след залата да отидеш на работа, до някой бар или дори на среща. Един дезодорант няма особено да натежи в сака ти.

Протеинова вафла
Всякакви зърнени десертни блокчета дават енергия и т.н., но протеиновите вафли са нещо съвсем друго, знаеш. Гладът за белтъчини е съвсем логичен и високият им прием спомага за правилния анаболен процес (ако не знаеш, това е растежът на мускула; не става въпрос за стероиди, спокойно). Разбира се, това не замества яденето на високобелтъчинни храни като ориз, бяло пилешко месо и яйчени белтъци.



Вода
Просто си носи бутилка с вода с теб. В над 90% от залите има откъде да си купиш на място, но може точно в момента да чакат зареждане, а хидратирането е от първостепенна важност за правилната ти тренировка. Това не значи да пиеш по 3 литра вода на тренировъчен час и после да се чувстваш тежък и подут.

MP3-плейър
Това може и да ти звучи малко женско, но идеята всъщност изобщо не е лоша. Ако политиката на залата, която посещаваш, е да се пускат лигави поп-хитчета, а ти си привърженик на тежкия рок, много е вероятно динамиката на тренировката ти сериозно да пострада, а и просто да се дразниш на неподходящата конкретно за теб музика. Изходът е лесен - качваш си любими парчета на плейъра, слагаш слушалките и си готов. Естествено, какъвто и стил да предпочиташ, най-добре заложи на по-бързи неща, защото иначе рискуваш да седнеш на някоя лежанка и да се замислиш за живота, вселената и всичко останало, а това не минава много за тренировка.

Последвайте каналите ни в:

Още от Булевард

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти