Пренасочването на Игрите било по-лош вариант за рекламодателите от отмяната им

Пренасочването на Игрите било по-лош вариант за рекламодателите от отмяната им

Пренасрочването на Олимпийските игри в Токио от тази година за следващата 2021-а е много по-лош вариант от пълното анулиране на събитието за рекламодателите, твърди американският новинарски портал Axios.

Олимпийските игри в Токио бяха планирани в периода 24 юли - 9 август, но вчера с решение на Международния олимпийски комитет (МОК) бяха пренасрочени за 2021 година.

"Отмяната на Игрите беше много по-лесен сценарий за рекламодателите, отколкото отсрочката с цяла година. Защото въпросът е "Да" или "Не". А сега е просто може би", заяви ръководителят на маркетинговия отдел на анализаторите от "Кантър" Джон Суолън.

"Заради пренасочването за Олимпиадата за след година време няма как да си продадеш продукта на същите цени. Платил си за нещо, което ще се използва след година и никой не знае тогава каква ще бъде стойността му", добави той.

Доста по-оптимистично се изказват големите американски компании, които са платили права за излъчването на Игрите. Така например телевизия NBCUniversal е взела правата от МОК за излъчване и ги е препродал за рекордните в този бранш 1,25 милиарда долара.

Шефът на телевизията и на компанията "Комкаст" Брайън Робъртс е напълно спокоен, като смята, че застраховки могат да вкарат свежи пари в бюджета им, ако се наложи.

"Загуби няма да има сега, просто няма да има приходи. Те ще дойдат догодина, надявам се. За нас няма значение", заяви още той.

Последвайте каналите ни в:

Още от Париж 2024

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти