В Хюндай още умуват какво да правят с третата си кола догодина
Ръководителят на отбора на Хюндай в Световния рали шампионат (WRC) Сирил Абитебул заяви, че съдбата на третата кола е голямата въпросителна пред корейската марка за сезон 2025.
През тази година третият автомобил на Хюндай се поделя между трима пилоти – Есапека Лапи, Андреас Микелсен и ветерана Дани Сордо. Микелсен кара основно в асфалтовите ралита плюс бързия макадам в Полша, докато Лапи и Сордо участват в останалите стартове. Сордо има само две надпревари този сезон в Португалия и Сардиния, докато Лапи кара в Швеция, Кения, Латвия и Финландия, печелейки на снега в Швеция.
„Основната ни въпросителна е свързана със стратегията за третата кола. Все още не съм стигнал до момента, в който да разглеждам различните сценарии. Искам да съм отворен към идеи и да видя дали това, което направихме през тази година, е било правилно и може да продължи и догодина“, заяви Абитебул.
Бившият шеф на отбор на Рено във Формула 1 също така коментира и бъдещето на двамата титуляри на Хюндай Тиери Нювил и Ойт Танак, чиито договори изтичат в края на годината. Очакванията са и двамата да продължат в Хюндай, но в последните дни се появи информация, че корейската марка се опитва да привлече Адриен Фурмо от М-Спорт.
Хюндай се опитва да привлече Фурмо от М-Спорт?
„Има действащ процес. С Тиери говорим за следващата година, той познава мястото, ние го познаваме, това е печеливша двойка, така че защо да я променяме?„При Ойт имаме опция и ние ще говорим за нея. Мисля, че се наслаждаваме на съвместната работа, така че мисля, че ще е нещо естествена да използваме тази опция“, каза Абитебул за двете звезди на отбора си.
Снимки: Red Bull Content Pool