Джокович спаси италианци от банкрут

Една от компаниите, които са най-щастливи от успехите на Новак Джокович, безспорно е Sergio Tacchini. Продажбите на фирмата значително са се повишили след успехите на сърбина на почти всчки възможни турнири от началото на сезона. Основаният в Италия бранд и Джокович сключиха контракт за спонсорство през ноември 2009 година. Той е с продължителност от 10 години. По това време Ноле бе четвърти в световната ранглиста с една титла от Големия шлем. Интересното е, че през същата тази година от Аdidas решиха да инвестират в Анди Мъри вместо в Джокович. С годишен приход от 71 милиона долара Sergio Tacchini далеч не може да се сравнява с огромните концерни Adidas и Nike, които спонсорират останалите топтенисисти. "Ние усещаме, че в Новак има необикновен потенциал", заяви Едуардо Арталди - маркетниг мениджър на италианската фирма. Няма официална информация колко средства получава Джокович от Sergio Tacchini. Освен това той си е осигурил и солидни бонуси за титлите, които спечели и за достигането до върха в класацията на ATP. Освен всичко сърбинът взима процент от продажбите в Китай , а също и от собствената си линия дрехи. През 2007 година Sergio Tacchinи почти банкрутира, но сега смята да използва Джокович като основно лице на продукцията си."Меридиан Мач"

Още от Булевард

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти