#4040caratrun успя да популяризира ежедневното практикуване на спорт у нас сред над 1 милион българи
508 пробягани километра от 7 участници за 40 дни - това е финалната равносметка след края на инициативата #4040caratrun. Социалната кампания в полза на обществото, организирана от Carat Bulgaria, имаше за цел да популяризира ежедневното практикуване на спорт у нас. Посланиците на кампанията - икономистът Владимир Каролев, пианистката Мария Каракушева, журналистите Константин Вълков и Сибина Григорова, водещият от Дарик радио - Михаил Дюзев, маркетинг мениджърът на Opel за България Владимир Тодоров, както и изпълнителният директор на Carat Bulgaria Мария Грашнова, успяха да популяризират идеята и да разпространят посланието за активния начин на живот в социалните мрежи до 1 милион и 100 хиляди потребители у нас. Всеки един от посланиците успя да покрие първоначалното предизвикателство да пробяга поне 40 километра в разстояние на 40 дни.Участникът с най-голям актив от пробягани километри – 154, стана пианистката Мария Каракушева. На по-малко от 20 километра разлика зад нея се нареди Владимир Тодоров. Петима от участниците – Владимир Каролев, Константин Вълков, Мария Грашнова, Мария Каракушева и Владимир Тодоров разпространиха мисията на #4040caratrun и извън границите на България – в Германия, Франция, Великобритания и САЩ.Радослав Неделчев, Директор Бизнес развитие в Dentsu Aegis Network, част от която е и Carat, обобщи: "Щастливи сме, че с Carat Run успяхме да разпространим възможно най-масово посланието за активния начин на живот, който е неизменна част от успеха. Според проучване на Евробарометър, публикувано през март 2014 г., България е страната, в която най-рядко се практикува спорт под каквато и да било форма, като 78% от запитаните за отговорили, че никога не са спортували или играли някакъв вид спорт. Благодарение на посланиците на кампанията доказахме, че липсата на свободно време и мотивация могат лесно да бъдат преодолени чрез добър пример и постоянство.Благодарение на партньрите, подкрепили инициативата, нашите послания достигнаха до над един милион българи. Това е изключителен резултат, който ни кара да се чувстваме горди, но и ни задължава да продължим с тази кауза и в бъдеще.“Всеки един от участниците разполагаше с пълна adidas-екипировка от Carat Bulgaria и специално мобилно устройство с пакет данни, предоставени от Mtel, с което измерваха и споделяха пробяганите километри чрез хаштаг - #4040caratrun. Той стана вторият най-използван хаштаг в туитър в периода на кампанията. Дарик радио пък отразяваше ежедневно техния статус и информираше слушателите си за прогреса им.“Медийни партньори на Carat Run станаха водещи интернет медии, сред които Webcafe, Факти, Sportal, Дневник, 24 часа, Труд, Actualno, Kaldata, Topsport и други. Повече за участниците:Владимир Каролев: Управляващ съдружник в Балканска консултантска компания, която развива дейност в областта на корпоративните финанси и чуждестранните инвестиции. Работил е в Института по Икономика и Организация на Металургията като научен сътрудник, в KPMG Barents LLC като мениджър и старши мениджър, като Изпълнителен директор на инвестиционния фонд ECM-БППФ. Участвал е в икономическия екип на НДСВ. Бил е общински съветник от НДСВ в Столична община. Хобитата му са преходи по планините, гмуркане, сноуборд и каране на мотор,. Женен, с две деца - момче и момиче.Мария Каракушева: Един от най-добрите млади пианисти в света. Започва да свири на пиано малко преди да навърши 5 години, а на 12 изнася първия си самостоятелен концерт в зала "България". Учи инструмента в Музикалната академия, където влиза сред първите в списъка. Завършва с пълно отличие. В момента, на 23 години, обмисля да запише още една магистратура - музикален мениджмънт. Работи по три големи собствени проекта – Classic In The House, Classic In The Jazz и най-новият Grace On Air.Константин Вълков: Програмен директор на "Дарик радио". Четири пъти специализира в Маастрихт и Брюксел по програми на Европейския журналистически център. Бил е политически кореспондент за България от 2001 до 2003 на базирания в Прага онлайн вестник Transitions Online. От 1996 до 2001 е интернет редактор в списание "Егоист" . Редактор на списанието на British Airways от 2005 г. Бил е и програмен директор на "Ретро радио". Специализира по програми на Deutche Welle. Участва в журналистически обучения на Reuters във Великобритания и Южна Африка. Женен с две деца.Михаил Дюзев: журналист и радио водещ на сутрешния блок на националното Дарик Радио - „Дарик Кафе“ от 2008 г. Преди това, от 2001 г. представя новините на Дарик. Водил е и рубриката "Хладнокръвно" в предаването "Нека говорят..." по телевизия БТВ. Завършил е Културология в Софийския университет. Журналистическият му път започва от несъществуващата вече телевизия „ДЕМО” като репортер и водещ на новини. Сибина Григорова: Политолог по образование, журналист по професия и водещ на съботното сутрешно шоу на БНТ "Животът и други неща". Работила е като репортер в Медиапул, като журналист и редактор в Капитал, а от януари тази година (2014-та) е управител на Webcafe.bg. Интересува се все по-малко от политика, и все по-вече от "другите неща" Играе редовно тенис и всяка седмица тръгва на йога.Владимир Тодоров: Маркетинг мениджър на Opel България. Завършил е УНСС с три степени – бакалавър по МИО, магистър и доктор по маркетинг. Заемал е позициите маркетинг и пиар мениджър за Шевролет България и за Хюндай България. Обича маркетинг, автомобили, музика, книги и спорт. Тича почти всеки ден от седемнадесет години. Играе футбол. Част е от футболния отбор на Opel SEE. Мария Грашнова: Изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network – България. Основният фокус на компанията е върху стратегическото и медийно проучване, планиране и купуване. Сред клиентите, които ползват нейните услуги са Mondelez, Mtel, General Motors, Софарма трейдинг, adidas, Mattel и др.