Могъща компания предложи един милион на Левски

Отборът на Левски ще има нов сериозен спонсор, научи Sportal.bg. "Сините" са получили предложение на стойност един милион лева в рамките на следващите два сезона от букмейкърската къща Bet365. Компанията на милиардерката Денис Коутс е най-голямата за спортни залози в света. Основана е през 2000 година във Великобритания и впоследствие се е развила до такава степен, че има 2900 работници и над 22 милиона потребители в цял свят. Разполага с офиси във Великобритания, Гибралтар, Австралия и Малта, а приходите й в глобален мащаб са над 2 млрд. евро за последната финансова година.Още от август миналата година компанията има лиценз за територията на България, но административни пречки спират влизането й на българска територия. Букмейкърът има за цел сериозно развитие в страната ни. Доказва го и този факт. От компанията обявили пред родното правителство в края на 2015 година, че по техни изчисления ще плащат над 10 милиона лева данъци годишно. Тази новина е нещо страхотно и за страната, след като толкова големи чуждестранни инвеститори имат желание да наливат пари в България.Bet365 е собственик и основен спонсор на тима от Премиър лийг Стоук Сити. Именно поради това на компанията не е чуждо такъв вид спонсорство, каквото е предложено на "сините".Преди 10 дни нашата медия ви съобщи първа, че Spetema е новият спонсор на "сините", а председателят на Надзорния съвет на Левски Бранимир Ботев заяви, че рекламните договори няма да спрат дотук и може да се очакват нови партньорства. Именно такова е на път да се осъществи с подписване на контракт с Bet365."Много добре знаете, че фирмите рекламират там, където има най-голям пазарен дял. Левски е любимият отбор с най-много публика. Точно поради тази причина спонсорите очакват най-голяма реализация. Разбира се, че трябва да очакваме още инвеститори", заяви Ботев.През този сезон 26-кратните шампиони на България вече подписаха договор за партньорство с фирмата за строителни дейности STRABAG, както и с основния си спонсор - Виваком. Телекомуникационната компания стана генерален спонсор на клуба през юли, а логото й грее на фланелките на "сините".

Още от БГ Футбол

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти