. Нов аромат-нова перспектива!
- новият аромат за мъже
. Бъди креативен.
в София и направи най-лудата си снимка. Покажи своята различна перспектива и имаш шанс да спечелиш 1 от 50 аромата от новия
за мъже. На 21.06 и 22.06.2014 от 10.00 – 21.00 часа, търси куба на бул. „Цар Освободител“, пред Национална художествена галерия (на мястото на Мавзолея). Снимките ще се качват в галерията на
във
на радио N JOY и 50-те най-атрактивни снимки ще спечелят аромат.
Погледнете живота през нова перспектива с
Новият аромат от
въплъщава неустоима енергия. Енергията, с която преминаваш граници, която създава свой собствен път, свой собствен стил. Модата
съчетава моден стил и автентичност. Тя привлича творчески личности, осигурявайки им възможност да се обличат по уникален начин.
Добавянето на аромат към вселената на
е естествена стъпка, но той трябва да олицетворява същата креативност и уникалност. Ароматът ще ви помогне да надникнете отвъд очевидното. Нов аромат. Нова перспектива.
“Новият
аромат е напълно нова глава към историята на ароматите LACOSTE. Уникалният дизайн, концепция и холистична кампания привличат вниманието на градския тип хора, които търсят автентичност и креативност. Затова именно креативността е в сърцето на новия
аромат, в подхода, с който LACOSTE и P&G Prestige заедно създават флакона, уханието и световната кампания“, споделя Antoine Delgrange, Global Marketing Director P&G Prestige.
Ароматът
Засилва усещанията, открива нова перспективата и вдъхновява творчеството. Всеки компонент на модата
може да бъде открит в това уникално ухание: енергия, творчество и модерен туист. Съставките са изкусно съчетани, заедно представяйки един динамичен аромат, но всяка по отделно се отличава с индивидуалност, пресъздавайки усещане за непрекъснато движение, докато отделните нотки се разкриват.
Динамичният изблик от лайм е първото, което ви поразява. Това силно докосване отразява уникалната природа на
и е неочаквана и енергична връхна нотка: светла и остра, за да събуди сетивата ви. Зелени листа и акватични нотки в сърцето подчертават лайма и придават пулсация и свежест. Време е за движение, време е за създаване. Опушената топлота на дървото Guaiac и тъмният сладък корен построяват базата на аромата, добавяйки дълбочина и оригиналност.
Флаконът
Оригинален, силен и игрив. Творческото вдъхновение е навсякъде в този аромат – в течността, но и във флакона.
Оригинален.
Това е куб с изчистена и модерна форма. С минималистичното си изящество и съвременни цветове, този неочакван предмет предлага остроумен и оригинален контейнер за динамичната течност вътре. Цветовете на флакона осигуряват за творческите умове база, върху която да мислят, визуализирайки всички вероятности. От която и перспектива да погледнеш, линиите на флакона са преди всичко в дизайна и стила на модата
.
Силен.
Неочакваният и дързък дизайн на флакона, с деликатна игра на материали, води до създаването на уникална и мигновено разпознаваема обвивка за този аромат. Щом го видите веднъж, никога няма да го забравите.
Игрив.
Шестте страни на куба дават на поколението LACOSTE L!VE възможността да вижда нещата по различен начин, в зависимост от перспективата. Той подтиква хората да продължат и да погледнат отвъд очевидното, да бъдат изненадани и енергизирани, точно както прави ароматът.
Кампанията
Кампанията на
– „Нов аромат. Нова перспектива.“ (“New Fragrance, New perspective”), те вдъхновява да отстъпиш встрани, да отстъпиш назад и да погледнеш живота от различен ъгъл. Стартирайки с рекламата, идеята за перспективата е предизвикана чрез анаморфично изкуство, създадено от признатия графити артист Zoer. На лансирането на продукта през м. април на LACOSTE Desert Pool Party в Калифорния, артисти бяха поканени да направят дизайн и изложба на инсталации, вдъхновени от кубичния флакон на
. Артистите споделиха своите творения онлайн и чрез социалните мрежи, представяйки #newfragrance и #newperspective на света. Тези хаштагове са в сърцето на глобална дигитална кампания, която ще продължи от м. юли до средата на м.септември, канеща хората да изживеят и да уловят тяхната
перспектива и да я публикуват чрез Instagram. Тази кампания излага на показ артистичната страна на продукта и окуражава хората да изразяват себе си, като най-иновативните снимки ще бъдат селектирани и показани в дигиталната мрежа на LACOSTE. Чрез идеята за „нова перспектива“ и глобално участие, цялата кампания цели да позволи на поколението
да говори за себе си.