Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.
Миналото лято, след цели 22 години изгнание в долните дивизии на родния футбол, “черно-бялата” мечта стана факт. Местният Локомотив си осигури билети за майсторската група на България и Горна Оряховица имаше огромен повод за празник. Радостта на “железничари” бе неописуема, а ентусиазмът сред местните фенове - огромен. За съжаление, както неведнъж се случва в живота, щастието не тряя дълго и локомотивци с огорчение научиха, че макар и обратно сред най-добрите, дълго време ще бъдат далеч от своя дом.
Три месеца феновете на Локомотив болезнено страдаха и гледаха в повечето случаи пред малкия екран как техните любимци се изправят срещу своите съперници в Първа професионална лига. Надежда имаше, след като ползващите се с голям авторитет що се отнася до изграждане на спортна инфраструктура “Органик сълюшънс” и “Джерамис Интернешънъл” обединиха усилия, но за нещо сигурно и дума не можеше да става. Все пак чудото за “железничарската” публика се случи в навечерието на най-светлия християнски празник - Коледа.
На 11 декември, по-малко от две седмици преди всеки да се събере с най-близките си край домашната трапеза на Бъдни вечер, и Локо (ГО) се събра с най-близките си и скъпи хора - своите фенове. Футболистите на опитния специалист Колев приеха в изцяло обновения си и “светнал” дом отбора на ЦСКА-София. Макар съперникът да е сред водещите отбори у нас, “черно-белите” играха бойко и не му се дадоха за кеф на публиката, след като завършиха наравно 0:0.
Нещо повече, стадион Локомотив не само светна, не само отговори на дългогодишните надежди и очаквания на местните фенове, но и покри абсолютно всички европейски стандарти за качествено и професионално изпълнение. В месеците, в които “железничарският” клуб се бореше сам под тепетата, борба имаше и в Горна Оряховица. Няколко компании, обединили общи усилия, се бореха да осъществят час по-скоро мечтата на местните фенове.
“Органик Сълюшънс” бе главният изпълнител и “виновник” за изградения изключително качествен футболен терен, след като го снабди с изцяло нов дренаж, коренова и поливна система, произведена от германската фирма “Перот” и която се използва от европейския колос Байерн (Мюнхен) в неговия фантастичен дом “Алианц Арена”. Стадион “Локомотив” обаче не е първият у нас, който се радва на успешно сътрудничество с въпросната компания и използва същата поливна система.
Преди него това сториха домовете на Локомотив (Пловдив), ЦСКА-София и Литекс, както и храмът на “лъвовете” - Националният стадион “Васил Левски”, също полагат грижи. Положеният чим е изключително устойчив и може да понесе интензивни натоварвания, пропускливостта му е отлична, а в тревния вариетет има четири вида семена, одобрени от консултанта на ФИФА и отговарящия за тревните покрития на “Уембли” и “Сейнт Джеймсис Парк” Алън Фъргюсън. За да "изгрее слънцето" над Горна Оряховица, за да “светне” стадион “Локомотив”, “Джеремис Интернешънъл” ООД монтира цели 168 прожектора с италиански произход, всеки от които по 2000 W, а средната осветеност на съоръжението е от над 1300 лукса. По идея на “Електрогец” пък са налични и четири варианта за осветеност на стадиона - за мачове при телевизионни излъчвания, за мачове без телевизионно предаване, за тренировка и за почистване.
От най-висок класа са и трафопостът и четирите електрически табла, поставени до всяка една от четирите мачти. Монтираният пулт за управление на осветителната система пък е високоустойчив и от най-висок клас. Цялостното изпълнение и оптимизация на проекта, видял “бял” свят в края на 2016-а година, пък бе поверено на проектанския екип на “Бос Консулт” ООД!
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.