Adidas надви Nike в битката на световното първенство

Световното първенство по футбол приключи с титла за Германия, докато в същото време при битката на концерните за спортна екипировка Adidas надви Nike. Механиката на тази победа прилича забележително на тази на успеха на Германия на футболния терен: прецизност срещу показност, пише Bloomberg. На световния пазар за спортна екипировка Nike Inc. е номер едно със 17% дял. Adidas AG е на второ място с 12%. При футбола конкретно, където двете компании контролират общо 70% от пазара, позициите им са разменени. Nike работи здраво, за да навакса. Продажбите на спортните артикули на компанията възлизат на 2.3 млрд. долара за финансовата година, приключила през май, в сравнение с 2.7 млрд. долара продажби, които Adidas очаква за 2014 г. Световното първенство бе място за голяма битка, която бе отразена и в рекламните послания на двете компании: "Рискувай всичко" за Nike "Всичко или нищо" за Adidas.ЦЯЛАТА СТАТИЯ ПРОЧЕТЕТЕ ТУК!Profit.bg

Още от Футбол свят

Виж всички