Григор стана рекламно лице на марка за сладоледи
Българската тенис звезда Григор Димитров стана рекламно лице на марката за сладоледи Haagen-Dazs. Американската компания е основана преди близо 60 години в Бронкс, Ню Йорк. Григор вече е посланик на марката, а основните му задължения ще са около "Уимбълдън" и турнира в Куинс. По време на деня на децата в Мелбърн той раздаде сладолед на фенове."Голям фен съм на Haagen-Dazs, откакто се помня. Вкусът на техния сладолед е невероятен. Той е едно от изкушенията, които си позволявам от време на време, въпреки стрикния ми режим", сподели Димитров.Димитров продължава подготовката си за Откритото първенство на Австралия, което започва на 15 януари. Миналогодишният полуфиналист започва участието си в понеделник с мач срещу квалификант, чието мие все още не е известно.