Светски и изтънчен. Това е мъжът, чието мнение има тежест: другите, естествено, се съобразяват с неговата преценка. Новият аромат на
Gucci, представя един силно мъжествен партньор за иконичния женски парфюм Gucci Première. Също както героинята Première е обгърната в своята модерна рокля и обляна в аромат, така и нейният компаньон е представен в елегантен костюм и аромат
Made to Measure.
Той е познавач и всеки негов ход говори за желанието му да бъде уникален, като му придава характерна завършеност. Неговият аромат, неговите дрехи и неговото поведение го отличават като човек, какъвто всички останали се стремят да бъдат.
Made to Measure е пикантен ориенталски аромат, създаден, за да оставя трайно впечатление. Ароматът е създаден по същия начин, по който се прави костюм по мярка (Made to Measure): всеки акорд, съставките, структурата, това е цялостният образ на пълната хармоничност и детайлност.
Ароматът съчетава стриктно подбрани съставки от целия свят, като отражение на изтънчеността на шивашкото майсторство. Това е аромат, специално разработен в унисон с философията на Gucci за внимание към детайла – парфюм, на който бяха посветени много години и хиляди допълнения, за да стане съвършен.
Връхните му нотки са калабрийски бергамот, тунизийски цвят от портокал, френска лавандула, семена Анис.
Отварата от цялото това разнообразие създава високи очаквания и към дизайна. Тези очаквания могат да бъдат открити в изискания флакон и опаковка на Фрида Джанини, създадени, за да бъдат най-красивото допълнение към Gucci Première.
Кутията е украсена с диамантена шарка
Gucci, която връща назад във времето към 30-те години и е отражение на наследството на модната къща. Тя също така е декорирана с матирано злато и тъмносив вариант на известната лента, която Gucci използват в сайта си.
Посланик на Made to Measure е Джеймс Франко, който от 2008 г. участва като лице на различни аромати в кампаниите на
Gucci.