Експертите от "Америкън Апрейзъл" направиха анализ на интереса на големите световни компании към английските елитни клубове и по-специално за евентуалното спонсорство на стадионите. Класацията показва и кои английски отбори могат да се надяват на най-много пари, ако продадат името на стадиона си. Така на първите две места се нареждат отборите от Манчестър.
Манчестър Сити може да получи около 18 милиона лири за името на стадиона, а градският съперник Манчестър Юнайтед - 17. Трети се нарежда Арсенал, но доста по-малко е оценена промяната на "Емиратс" - 10 милиона първоначално плащане и 6,5 милиона на година. Следват Ливърпул с 6,06 милиона, Тотнъм изпреварва Челси с 5,76, а "сините" от Лондон биха получили 5,45.