Стартира кампанията „Спечели топка, подари топка“
Като истински спортен празник отбелязаха жителите на Велико Търново и Русе двата градски финала на междуучилищния футболен турнир „Купата на Coca-Cola: Играй с нас!”, които се проведоха там през изминалия уикенд. Двете северни области за първи път се вкючват в надпреварата.
Отборът на ОУ "Св. Патриарх Евтимий" стана градски финалист за Велико Търново тази събота. Младежите спечелиха с общ резултат 5:3 след дузпи във финалния мач и оставиха на почетното второ място тима на ОУ „Иван Вазов“ Горна Оряховица. В турнира взеха участие общо 20 отбора, а стотици приятели и роднини на участниците дойдоха на терена да ги подкрепят и да се забавляват заедно с тях. Официален старт на спортния празник дадоха Йордан Дурчев и Георги Давидов – главни експерти дирекция "Образование, младежки дейности и спорт".
В Русе първото място зае отборът на СОУЕЕ "Св. Константин-Кирил Философ". Тимът вдигна купата за градски финалист след оспорван мач с юношите от ОУ „Братя Миладинови“, който завърши с краен резултат 4:0. Спортният празник беше открит лично от Димитър Наков - заместник-кмет „Устройство на територията“ на община Русе и Калоян Георгиев – президент на Футболен клуб Русе. 19 отбора от цялата област дадоха всичко от себе си в състезанието, а техните привърженици на трибуните се забавляваха с разнообразни спортни игри с награди през целия неделен ден.
От днес в България стартира кампанията „Спечели топка, подари топка“, в която Coca-Cola дава шанс на своите верни потребители да спечелят чисто нова футболна топка, с която да раздвижат своето семейство или цял клас ученици, ако я подарят на училище.
През следващите две седмици в избрани търговски обекти в страната при закупуването на Coca-Cola или Coca-Cola Zero от 2 литра купувачите ще получават скреч карта, с която имат шанса да спечелят оригиналната топка. Всеки късметлия, открил печелившия символ в своята карта, ще има възможност да получи топката си веднага на място в магазина и ако реши, да я подари на училище и така да даде шанс на учениците да спортуват повече и да се забавляват заедно. Кампанията залага на неоспоримата сила на футбола да събира хора с различни убеждения и ценности в името на една игра.
В края на кампанията, системата на Coca-Cola в България ще удвои събраните топки и ще ги разпредели между всички училища, участвали през 2014 г. в една от най-големите инициативи за активен начин на живот – „Купата на Coca-Cola: Играй с нас!“. През тази година повече от 200 отбора от 46 населени места се включиха в междуучилищния футболен турнир.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.
Регистрирай сe