Италианската футболна Серия “А” слага край на дългогодишното си партньорство с Telecom Italia (TIM) и ще се сдобие с нов водещ спонсор - енергийната компания Eni, съобщава агенция “Ройтерс”. Споразумението е за три години и по информация на Calcio e Finanza е на обща стойност 66 милиона евро.
В официалното си съобщение от Eni потвърждават новината и добавят, че следващият сезон ще бъде първи по договора. В него има опция за продължаването му с още две години.
Ройтерс съобщи през миналия месец, че Серия А търси нов партньор с по-добра оферта от тази на TIM, който също подписа за три сезона през 2021, но за 6 милиона по-малко от Eni. Иначе телекомуникационната компания е спонсор на елитната дивизия от 1998-а година насам.
В същото време турнирът за Купата на Италия запазва досегашния си главен спонсор в лицето на железопътния оператор Frecciarossa за още три години с ново споразумение на обща стойност 16,5 млн. евро, което е с по милион повече за всяка от годините.