"Пред банята" взриви Фейсбук

"Пред банята" взриви Фейсбук

Гледахте ли какво стана вчера? Това е един от най-често задаваните въпроси в интернет пространството днес, след като вчера в ефира на „Пред банята” по TV7 се разрази истинска буря. Спортното шоу успя да скара водещите фигури в Левски, Литекс и Лудогорец след като им предостави възможността сами да коментират спорните положения от последния кръг.

В епицентъра очаквано бе дербито  в Ловеч, след което треньорът на „оранжевите” Христо Стоичков отново имаше претенции за съдийски реверанси към тима от „Герена”.

Именно Камата поведе сблъсъка, изразявайки желание да се включи на живо в предаването. Последваха остри реплики и тълкувания на ситуациите, което предизвика включване за реплика от страна на спортния шеф на Левски Даниел Боримиров.

След него пък думата поиска Кирил Домусчиев, който започна  спор в ефир с боса на сините Тодор  Батков и обвини Иво Тонев, че урежда мачовете на тима. Засегнатият Тонев  също се включи, а рекапитулацията от всичко случило се изрази в истинска фенска буря в интернет.

Феновете на Левски скочиха вкупом да защитават  тима си от острите нападки, а срещу  тях пък очаквано се противопоставиха привърженици от Литекс, Лудогорец и ЦСКА.

От продукцията  са отчели рязък скок на посещенията  във Фейсбук страницата на предаването. Феновете на „Пред банята” за минути нараснали с над 500 човека и към днешна дата наближават 30 000. Показателно за интереса към вчерашната тема пък е, че само в анкетата „Толериран ли е Левски от съдиите” са гласували близо 1200 души, а въпросът е попаднал в полезрението на общо 24 208 души. От тях 3 704 са влезли директно в страницата на предаването, а 20 544 са видели въпроса по други канали.

„Пред банята” бележи и очакван скок в своя рейтинг, но от продукцията заявяват, че за тях най-важен е директният контакт със зрителите във Фейсбук.

„Цифрите от пийпълметрията са важни за рекламодателите и за бизнеса, но в крайна сметка ние правим това шоу за феновете, а най-реалният ни контакт с тях е във Фейсбук. Затова и залагаме на толкова много игри, загадки, питаме ги за тяхното мнение и това, което искат да обсъдим в предаването. Така разбираме нещата. Правим шоу за феновете. Затова и сме радостни, че предизвикваме отзвук и имаме обратна връзка с тях”, споделиха от екипа на „Пред банята”.

Следвай ни:

Още от Медии

Виж всички