Какво е общото между Мъпетите, гръцкото кисело мляко и Арнолд Шварценегер? Това, че те ще си поделят звездата в четирите най-скъпи часа по американската телевизия, по време на финала на Шампионата по американски футбол в неделя, съобщава AFP. Супербоул, който ще бъде предаван през тази година от телевизионната верига Fox, не е само най-голямото спортно събитие в САЩ, но и една от най-скъпите рекламни кампании на планетата. 30-секунден рекламен спот ще струва 4 млн. долара, след като през 2013 г. цената бе 3.8 млн. долара.
Супербоулът е по-следен в САЩ от Олимпийските игри, наградите Грами и Оскарите и е поле на ожесточена борба между марките за налагане на пазара. Повече от 40 компании, от производители на луксозни автомобили до фъстъци, са си купили рекламно място от 30 секунди до 2 минути. „Заливането с реклами през тази година достига нов връх. Все повече рекламни агенции стартират големи кампании“, отбелязва Тим Калкинс, преподавател по маркетинг в Kellogg School of Management.
ЦЯЛАТА СТАТИЯ ПРОЧЕТЕТЕ ТУК!Profit.bg