Ферари Ф1 с обновено лого

Ферари Ф1 с обновено лого

В ранните часове на 1 януари всички интернет сайтове и страници в социални мрежи на Ферари Ф1 осъмнаха с обновено лого. Новият вариант е по-опростен: само познатия щит с черен жребец на жълт фон и цветовете на италианското знаме. Червено-бялата рамка, която присъстваше като фон на щита, е отпаднала. Тя загатваше за дългогодишното партньорство на тима с цигарения бранд Марлборо. Преди Европейският съюз да забрани рекламирането на тютюневи изделия в спорта, марката близо 40 години се изписваше успоредно с емблемата на Ферари.

Според някои слухове, промяната във визията е решение на спонсора "Филип Морис". Говори се, че след като Ферари загубиха спонсора "Сантандер" се отвори дупка както във финансите, така и във вид на празно място за рекламиране върху болида. Твърди се, че партньорството с "Филип Морис" вече е в размер на 160 милиона долара годишно, като усилията вече не са към асоциации с Марлборо, а са съсредоточени към друго направление на същата компания. Става дума за IQOS (I Quit Ordinary Smoking - "Аз спрях традиционното пушене"), което е алтернатива на електронните цигари.

Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg

 

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти