Новите GTS модели: двама нови атлети в семейството на Porsche Panamera

Новите GTS модели: двама нови атлети в семейството на Porsche Panamera

В Porsche тренираха усилено и добавиха двама нови спортисти към семейството на Panamera. С мощно представяне от 4-литровия V8 битурбо двигател (460 кс), усъвършенствано шаси с въздушно окачване, дизайнерски елементи и оборудване Panamera GTS и Panamera GTS Sport Turismo бяха облечени в модерни рицарски доспехи.

Емоция и ефективност: V8 ДВИГАТЕЛ с 460 кс и спортна изпускателна система


В сърцето и на двата нови модела стои 4-литров V8 битурбо двигател с максимална мощност от 460 кс (338 kW) и максимален въртящ момент от 620 Нм, които създават емоционален звук и страхотно усещане в комбинация със стандартна спортна изпускателна система. Двигателят подобрява представянето на своя предшественик с 20 кс и 100 Нм. Panamera GTS и Panamera GTS Sport Turismo ускоряват от 0 до 100 км/ч за 4.1 секунди при работа със стандартния Sport Chrono пакет. Респективно двата модела достигат максимална скорост от 292 и 289 км/ч. Смяната на предавките през системата за задвижване на четирите колела се осъществява плавно чрез осемстепенната PDK автоматична трансмисия с два съединителя.

Представяне и комфорт: СПОРТНО ШАСИ с трикамерно въздушно окачване

Създадено, за да наблегне върху спортното мъжество на GTS моделите, шасито е изненадващо динамично. Трикамерното въздушно окачване е превърнато в стандарт, чиито резултати в гъвкаво управление и optimum spring rate се увеличават. Спортните шасита на двата подобрени модела са с 10 мм по-ниски, а по-големите спирачки (390 мм диаметър за предните и 365 мм за задните) предоставят чудовищно спиране на момента.

ДИЗАЙНЪТ

Porsche предлага възможност за добавяне на тъмни елементи на екстериора на двата автомобила за по-спортно излъчване. Panamera GTS и Panamera GTS Sport Turismo идват с 20-инчови стандартни колела. Стандартният пакет включва още затопляне на мултифункционалния волан с ръчки за смяна на скоростите и Connect Plus модул с широка гама от дигитални услуги. С опционалния Interior GTS пакет водачите могат сами да персонализират своето превозно средство с различни елементи като оборотомер, дизайнерски шевове и допълнителни GTS лога.

ЗА ПЪРВИ ПЪТ в Panamera: Основен диспей с опции за конфигурация

В сравнение с предшествениците си, новите два атлета в гамата на Panamera са развити в технологичен аспект. Това включва Porsche Advanced кокпит, асистираща система Porsche InnoDrive, включваща адаптивна круз контрол система и опционално електронно управление на задната ос. В Panamera GTS и Panamera GTS Sport Turismo е включен и елемент, който дебютира в цялото семейство на Panamera – основният диспей, който може да бъде конфигуриран с нужната от шофьора информация в стила, който той смята за най-полезен.

ПЪРВОТО Panamera GTS Sport Turismo

По традиция на Porsche, абревиатурата GTS се използва за Gran Turismo Sport. Първият автомобил на немския производител на спортни коли, който е одобрен като легален за пътищата - 904 Carrera GTS - е представен през 1963 г. Именно той прави връзката на Porsche между състезателната технология и улицата. Това се случва и със следващите модели 924 GTS и 928 GTS, които култивират тази концепция през 80-те и 90-те години на миналия век. През 2007 г. идеята е въведена отново в Carrera GTS.

Първото поколение на Panamera GTS дебютира през 2011 г. единствено като спортен салон. Сега, новият модел е достъпен и като Sports Turismo. С голям капак и увеличен обем на багажника и конфигурация от 4+1 седалки, GTS вариантът, базиран на модела от 2017 г., достига най-високите стандарти за ежедневно шофиране, докато в същото време доставя мощ, комфорт и скорост.

Panamera GTS и Panamera GTS Sport Turismo вече са достъпни на пазара в Германия и започват на цени от съответно 138 500 хил. евро и 141 хил. евро с включени данъци.

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички