През 1887 William Grant реализира своята мечта да построи собствена дестилерия. Нарича я „Glenfiddich“ от келтски „Долината на Елена“. Първите капки уиски потичат от медните казани точно на Коледа същата година. Няколко години по-късно, през 1909-та се появява и първата бутилка на иконичната марка. Сега, през 2019, точно 110 години по-късно, с грандиозно парти в Club Music Jam бе отпразнувана появата на новата бутилка Glenfiddich на българския пазар.
През 1887 William Grant реализира своята мечта да построи собствена дестилерия. Нарича я „Glenfiddich“ от келтски „Долината на Елена“. Първите капки уиски потичат от медните казани точно на Коледа същата година. Няколко години по-късно, през 1909-та се появява и първата бутилка на иконичната марка. Сега, през 2019, точно 110 години по-късно, с грандиозно парти в Club Music Jam бе отпразнувана появата на новата бутилка Glenfiddich на българския пазар.
Glenfiddich - най-награждаваното шотландско сингъл малц уиски в света, разкри новата си визия пред почитатели на марката и специални гости, сред които Ники Кънчев, Камен Алипиев – Кедъра и др.
Glenfiddich - най-награждаваното шотландско сингъл малц уиски в света, разкри новата си визия пред почитатели на марката и специални гости, сред които Ники Кънчев, Камен Алипиев – Кедъра и др.
Под притихналите светлини, на сцената се появи Владо Карамазов – домакин на събитието и дългогодишен приятел на Glenfiddich в България, който посрещна гостите и ги поведе на разходка във времето. Защото Music Jam бе преобразен именно в машина на времето. Гостите имаха възможността да се потопят изцяло в атмосферата на емблематични за историята на Glenfiddich епохи от развитието на марката - да надникнат зад завесите и да разберат детайли около създаването на самата напитка, както и да се насладят на експозиция, проследяваща иновативния дизайн на бутилките от различните години.
Под притихналите светлини, на сцената се появи Владо Карамазов – домакин на събитието и дългогодишен приятел на Glenfiddich в България, който посрещна гостите и ги поведе на разходка във времето. Защото Music Jam бе преобразен именно в машина на времето. Гостите имаха възможността да се потопят изцяло в атмосферата на емблематични за историята на Glenfiddich епохи от развитието на марката - да надникнат зад завесите и да разберат детайли около създаването на самата напитка, както и да се насладят на експозиция, проследяваща иновативния дизайн на бутилките от различните години.
Четири тематични бара, илюстрираха ключови времеви отрязъци от историята на марката, а посетителите се впуснаха в едно незабравимо пътешествие:
Четири тематични бара, илюстрираха ключови времеви отрязъци от историята на марката, а посетителите се впуснаха в едно незабравимо пътешествие:
Милениумът бе последната спирка.
Милениумът бе последната спирка.
Старателно добавяните през десетилетията елементи - триъгълната бутилка, етикетът, наподобяващ герб и гордият елен говореха за дългия и успешен път на най-награждаваното шотландско сингъл малц уиски в света.
Старателно добавяните през десетилетията елементи - триъгълната бутилка, етикетът, наподобяващ герб и гордият елен говореха за дългия и успешен път на най-награждаваното шотландско сингъл малц уиски в света.