По време на съдебно дело за неправомерното използване на името на баскетболната легенда Майкъл Джордан в реклама за пържоли, неговият адвокат Фредерик Спърлинг заяви в съда, че пазарната стойност на марката Jordan, която е част от концерна за спортни стоки Nike, възлиза най-малко на над 480 млн. долара. Всяко използване на името на Джордан с рекламна цел пък струва над 10 млн. долара, според адвоката.
Цената на името на Джордан е в основата на решението, което съдебните заседатели трябва да вземат за това колко трябва да плати заведението Dominick's Finer Foods за пусната през 2009 г. в сп. Sports Illustrated реклама, с която поздравява баскетболиста за приемането му в Залата на славата. Рекламата също така включвала купон за изрязване с 2 долара отстъпка за поръчана пържола в заведението.
По време на съдебното дело Ести Портной, специалист по маркетинг, която бе призована като свидетел от Джордан, описа колко старателно баскетболистът пази имиджа си. Тя била шокирана, когато видяла рекламата на Dominick's, която според нея едва ли не приравнявала Джордан с пържола.
Прочети повече на: Рrofit.bg