Дженоа ще рекламира популярен сериал на “Нетфликс”

От Дженоа обявиха, че ще носят специален екип за съботното си домакинство на Наполи от 17-ия кръг на Серия "А". Причината е, че на фланелките от третия екип този път ще личи и логото на популярния сериал на “Нетфликс” Squid Game.

Дженоа избра Гробаря, за да представи третия си екип
Дженоа избра Гробаря, за да представи третия си екип

По този начин от клуба искат да отпразнуват премиерата на втория сезон на сериала, чиято премиера е на 26 декември. За целта Дженоа ще си партнира с американския стрийминг гигант, като в предстоящия мач на фланелките на играчите ще бъде изписано Squid Game 2 под логото на основния спонсор, а на ръкавите ще бъде изобразена емблемата на “Нетфликс”.

В рекламните материали за тази колаборация се включиха четирима от футболистите на генуезци - Марио Балотели, Мортен Френдруп, Пиерлуиджи Голини и Йохан Васкес, които се превъплатиха в култовите маскирани гардове с качулки, както и в участниците в играта от сериала. От клуба също така обещават, че преди началото на съботния двубой ще има редица тематични дейности и преживявания, вдъхновени от продукцията, която се превърна в хит с първия си сезон през 2021 година.

Това не е първият любопитен маркетингов ход на Дженоа през този сезон, след като преди месец от клуба използваха легендарния кечист Гробаря като модел на своя трети екип.

Следвай ни:

Още от Футбол свят

Виж всички