Информацията, появила се в Италия, че Карлос Сайнц и Мерцедес са се разбрали и испанецът ще замени от догодина Люис Хамилтън, може да се окаже прибързана. Защото, според няколко независими източници, двете страни не могат да се разберат да срока на договора на Сайнц.
Карлос напуска Ферари в края на сезон 2024 и иска по-дългосрочен контракт, а Тото Волф се опитва да балансира между възможностите, които има, тъй като Сайнц е най-доброто краткосрочно решение, но може би не и в дългосрочен.
В Италия: Сайнц вече е подписал с Мерцедес
Сайнц и Мерцедес искат да работят заедно, това беше потвърдено от двете страни, но Карлос иска договор за две години плюс опции за още един сезон, а Волф е склонен на контракт за един сезон с опция за още една година.
Сайнц: Можем да заличим разликата с Ред Бул
Разминаването идва от други фактори, с които Волф е принуден да се съобразява. От една страна, той все още чака отговор от антуража на Макс Верстапен за това каква е идеята на световния шампион за бъдещето му и дали наистина той е готов да си тръгне от Ред Бул, където битката за власт и скандалите около Кристиан Хорнър започват да създават неприятна атмосфера. И алтернативата на това е очакването да се видят резултатите от тестовете и подготовката на Андреа Кими Антонели, който стартира сериозна подготовка за Формула 1 с помощта на Мерцедес, но 17-годишният талант тепърва ще трупа опит.