Британският тим във Формула 1 Макларън най-после спира да използва аеродинамичния тунел на Тойота Газу Рейтинг в Кьолн, тъй като вече разполага със свой нов и модерен тунел. Макларън работи в тунела на TGR 12 години, но базата на тима в Уокинг беше сериозно модернизирана и отборът вече може да създава изцяло болидите си под един покрив.
Макларън започна да използва тунела на Тойота през 2011 година, две години след изненадващото напускане на Формула 1 на японския гигант.
Тим шефът на Макларън Андреа Стела специално отбеляза приноса на тунела на Тойота в последните 12 години за развитието на болидийе на Макларън, които имат 14 победи във Формула 1 и още 29 подиума.
Макларън MCL60 получава последни подобрения за „Зандвоорт”
Управляващият директор на Тойота Газу Рейсинг Европа Роб Люпен отвърна, че вратата за Макларън остава отворена и пожела успех на британците в използването на новия им аеродинамичен тунел.
Тойота: Загубихме политическата битка на Льо Ман
Двете големи състезателни програми на Тойота са в Световния шампионат за издръжливост (WEC) и в Световния рали шампионат (WRC), където японската марка спечели титлите през миналата година, като Кале Рованпера стана най-младият рали шампион в историята.
Норис се извини за счупената купа на Верстапен в Унгария
Снимки: Gettyimages