Макларън най-после напуска въздушния тунел на Тойота

Британският тим във Формула 1 Макларън най-после спира да използва аеродинамичния тунел на Тойота Газу Рейтинг в Кьолн, тъй като вече разполага със свой нов и модерен тунел. Макларън работи в тунела на TGR 12 години, но базата на тима в Уокинг беше сериозно модернизирана и отборът вече може да създава изцяло болидите си под един покрив.

Макларън започна да използва тунела на Тойота през 2011 година, две години след изненадващото напускане на Формула 1 на японския гигант.

Тим шефът на Макларън Андреа Стела специално отбеляза приноса на тунела на Тойота в последните 12 години за развитието на болидийе на Макларън, които имат 14 победи във Формула 1 и още 29 подиума.

Макларън MCL60 получава последни подобрения за „Зандвоорт”
Макларън MCL60 получава последни подобрения за „Зандвоорт”

Управляващият директор на Тойота Газу Рейсинг Европа Роб Люпен отвърна, че вратата за Макларън остава отворена и пожела успех на британците в използването на новия им аеродинамичен тунел.

Тойота: Загубихме политическата битка на Льо Ман
Тойота: Загубихме политическата битка на Льо Ман

Двете големи състезателни програми на Тойота са в Световния шампионат за издръжливост (WEC) и в Световния рали шампионат (WRC), където японската марка спечели титлите през миналата година, като Кале Рованпера стана най-младият рали шампион в историята.

Норис се извини за счупената купа на Верстапен в Унгария
Норис се извини за счупената купа на Верстапен в Унгария
Следвай ни:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички