Шефът на Мерцедес във Формула 1 Тото Волф най-после призна, че концепцията, използвана в последните два болида на тима – W13 и W14, е сгрешена. Волф обясни, че квалификационното темпо на Мерцедес, демонстрирано в Бахрейн „просто не е достатъчно добро” и след това обеща по-сериозни промени.
Двамата пилоти на Мерцедес завършиха шести и седми в квалификацията вчера, като Джордж Ръсел изпревари Люис Хамилтън, но в нито един момент от квалификацията британците нямаха шанс да притеснят тези пред тях, които се бореха за местата на първа редица.
„Не мисля, че този автомобил някога ще бъде конкурентен – обясни вчера на „Сахир” Волф. – Направихме всичко възможно през зимата, за да подобрим автомобила, но сега трябва да обсъдим какво ще правим с нашите инженери. При нас няма догми, няма свещени крави и затова трябва да решим в каква посока ще се развива колата ни, тъй като искаме отново да сме конкурентни и да печелим състезания. Сигурен съм, че този сезон можем да печелим състезания. Но трябва да вземем решения в средно- и дългосрочен план.”
Макс Верстапен започва похода си към титла №3 от полпозишън
Волф беше категоричен относно представянето на W14.
Коя ще е най-бързата стратегия днес?
„В момента, в който хронометърът спира на финала той показва, че колата ни просто не е достатъчно добра. Нямаме достатъчно аеродинамично притискане.”
Макс: Приятна изненада е, че съм първи
Шефът на Мерцедес призна, че пред тима има различни варианти за промени и развитие на W14, включително и отказване от концепцията за „нулевите” по размер въздушни кутии.
Хамилтън: Очаквах да сме по-назад
Снимки: Gettyimages