Търговският директор на Ред Бул във Формула 1 Ник Стоукър заяви това, което иска да каже всеки негов колега в световния шампионат – че на борда на колите на тима вече почти не са останали свободни места за реклами.
Въвеждането на тавана на бюджетите във Формула 1 направи разходите на отборите лесни за прогнозиране, а покачването на интереса към спорта води нови спонсори преди началото на всеки сезон и приходите на всички отбори сериозно растат.
„Ние имаме много партньори, искаме да осигурим на всички максимално добро представяне, така че в един момент, ще трябва да кажем: „Магазинът затвори, вече имаме достатъчно партньори.” Но все пак, все още имаме няколко места за продажба”, обясни Стоукър.
В Ред Бул се притесняват от "неизбежния" прогрес на двигателя на Ферари
Макс Верстапен спечели две световни титли с Ред Бул през 2021 и 2022, а миналата година тимът взе и титлата при конструкторите – дубъл, който отборът не беше постигал от 2013 година насам.