7-кратният световен шампион във Формула 1 Люис Хамилтън критикува шикана, оформен от завои 14 и 15 на трасето в Маями, които са много важни, тъй като от тях колите излизат да дългата права към края на обиколката.
Високите бордюри, които пилотите трябва да атакуват с ниска скорост, се отразяват зле на баланса на колите, а предпазните стени са много близо. Там пистата е много тясна и всеки инцидент може да изведе колата на сигурността на пистата, а застиганията в хода на квалификацията също ще имат много висока цена.
“Пистата е много приятна за каране, като изключим шикана . Там е много тясно. Това ми напомня за времето, когато бях дете и карах картинг, все едно това е детско трасе на голям парикнг и аз като 6-7-годишно дете карам между колите”, обясни Хамилтън.
Ръсел над всички във втората тренировка в Маями, нови драми за Верстапен и Сайнц
Според Люис, ако този завой се премахне, то пистата ще стане много по-добра.
Верстапен: Хамилтън кара лоша кола
Британецът допълни, че е останал недоволен от това колко е неравно трасето и тъй като вчера беше първият ден с коли на пистата, но състоянието на асфалта само ще се влошава.
От Ред Бул обясниха проблемите на Верстапен в първата тренировка в Маями
“Би трябвало със съвременните технологии да се получава по-гладък асфалт. На места има много големи неравности, особено където минаваме от един път към друг. Не знам дали това може да се оправи в хода на уикенда”, заяви Люис.
Леклер: Изпреварванията ще са трудни
Заради разпадането на асфалтовата покривка снощи по спешност се наложи преасфалтиране на завой №17, където пораженията бяха най-големи.
Леклер с най-добро време в първата тренировка в Маями, Верстапен с проблеми
Други пилоти обясниха, че въпреки трудностите, трасето в Маями им харесва.
“Пистата не е толкова вълнуваща като бързите трасета, но има много слепи завои, високи бордюри и интересни бавни завои. За мен е уникално трасе, но определено е много бавно”, заяви Кевин Магнусен от Хаас.
Снимки: Gettyimages