Този сезон Ред Бул използва във Формула 1 двигатели на Хонда, които обаче носят името на тима, а паралелно с това върви изграждането и на Red Bull Powertrains - подразделението, което ще прави задвижващите системи за сезон 2026.
Ред Бул пое програмата за задвижващи системи на Хонда след края на миналия сезон и привлече инженери основно от японската компания и Мерцедес, за да развие подразделението си за двигатели.
В Мелбърн шефът на Ред Бул Кристиан Хорнър обяви, че първата задвижваща система, дело на RB Powertrains ще бъде качена на стенда за изпитания преди края на 2022 година.
Ред Бул обясни причината за отпадането на Макс
“През месец май се местим в новата ни база, а до края на годината ще започнем първите тестове на стенда на първия двигател на Ред Бул”, потвърди Хорнър.
Сериозно разместване на инженери в Ред Бул
Ред Бул беше най-сериозният поддръжник на замразяването на задвижващите системи от този сезон до края на 2025 година. Двигателите с вътрешно горене вече са замразени, а от есента това ще важи и за хибридните системи.
Защо Ред Бул бяха по-бавни от Ферари в Мелбърн
“Нашите специалисти по двигателите постигнаха сериозен напредък, това е невероятно интересен проект. Успяхме да съберем невероятно талантливи специалисти и започваме нова глава в развитието ни. 2026 година може да изглежда, че е далеч, но всъщност е много по-близо, отколкото ни се струва”, обясни Хорнър.
Снимки: Gettyimages