Шефът на Мерцедес във Формула 1 Тото Волф продължава с атаките към бившия състезателен директор на световния шампионат Майкъл Маси. Австралиецът загуби поста си през зимата, все още не е коментирал това, а президентът на ФИА Мохамед бин Сулайем обяви, че много държи Маси да остане да работи във федерацията.
Волф критикува остро Маси заради действията при последния рестарт след колата на сигурността в Гран При на Абу Даби миналата година, като в последната обиколка Макс Верстапен догони и изпревари лидера Люис Хамилтън, което му донесе победата и световната титла.
Волф реши да навлезе в повече подробности за отношенията си с Маси пред Press Association.
ФИА оповести доклада за Гран При на Абу Даби
“Интересното е, че обядвах с Маси в срядата преди последното състезание и тогава му казах следното: “Искам да знаеш, без да те поучавам, че трябва да се научиш да приемаш критики и да се развиваш оттам нататък. Люис го прави всеки ден, но ти сякаш си човекът, който винаги знае всичко. Не исках да му повлияя по какъвто и да е начин, само му казах какво мисля, тъй като смятам, че човек не трябва да отхвърля чуждото мнение, като винаги смята, че то е грешно”, обясни Волф.
Формула 1 промени правилника за колата за сигурност след Абу Даби
Волф също така допълни, че освен пилотите, шефовете и собствениците на спорта също са били недоволни от работата на Маси.
Хамилтън е научил важни житейски уроци след Гран При на Абу Даби
“Пилотите се оплакват от начина, по който води техните срещи, някои казваха, че той се държал почти неуважително с тях. Промоутърът на едно от състезанията в Близкия изток пък заяви, че е облекчен от махането на Маси, тъй като му се е наложило да изтърпи сериозен тормоз от него. Маси просто беше имунизиран срещу чуждото мнение и дори и до днес той не е приел, че е допуснал грешка”, допълни Волф.
Деймън Хил: ФИА не трябваше да уволнява Майкъл Маси
Но това далеч не беше всичко, което Тото имаше да каже за австралиеца.
Тото Волф с нова атака срещу Ред Бул и Майкъл Маси
“Маси се превърна в пречка за Формула 1, защото всички продължаваха да коментират това, което стана в Абу Даби и действията на рейс директора. А рейс директорът не трябва да е тема на коментари и анализи, а някой, който си върши работата и прави така, че състезанието да се провежда по правилата”, довърши австриецът.
Верстапен: ФИА жертва Маси
Маси не е коментирал темата от момента, в който беше освободен от поста си, като преди това, когато ФИА обяви, че ще анализира случилото се в Абу Даби, рязко ограничи изявите си пред медиите.
Снимки: Gettyimages