От Левски и "Телематик Интерактив България ЕАД" споделиха подробности за новото партньорство (видео)
От Левски и "Телематик Интерактив България ЕАД" споделиха подробности за новото партньорство (видео)
10 юли 2020 | 14:50
7382
0
Изпълнителният директор на Левски Павел Колев и Лъчезар Петров, член на борда на директорите на "Телематик Интерактив България ЕАД", дадоха повече подробности относно рекламното партньорство между двете страни. Събитието се състоя на официалния терен на стадион „Виваком Арена – Георги Аспарухов“, а по думите и на двамата целта е партньорството да стане дългосрочно.
"С Павел Колев започнахме разговори към края на февруари месец. След това всички знаят как се развиха нещата с вируса. Като част от стратегията на Palms Bet да сме тясно свързани със спорта, в случая Левски е една от най-големите марки в България, не загубихме интерес през останалите месеци. Когато нещата тръгнаха да се нормализират, седнахме отново на масата. Идеята на нашата компания е този договор да бъде продължен и да сме дългосрочен партньор на Левски. Като параметри можем да разкрием, че договорът е в рамките на годината. Идеята е това да бъде продължено. Когато започнаха първите слухове, че Левски изпитва финансови трудности и бъдещето му не е сигурно, започнаха нашите разговори. До момента спонсорствата ни са били насочени към отделни лиги и спортисти. Решихме, че сега е подходящият момент да се случи това партньорство", коментира Лъчезар Петров.
"Времената са такива, че всеки един рекламодател е от изключително значение за Левски. Това партньорство, което по договор е предвидено до края на годината, ще опитаме да го превърнем в дългосрочно. Големи благодарности за търпението. Финалната среща, на която трябваше да уточним параметрите, беше насрочена в нашия офис на 13 март. Това беше денят, в който беше въведено извънредното положение. Това стопира разговорите във финалната им фаза. Надявам се, че Левски ще успее да отговори на очакванията на Palms Bet. Освен чисто рекламна стойност, Левски има добавена стойност, защото има огромна популярност. В момента имаме нужда от още такива партньор", допълни Павел Колев.
Следвай ни:
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.