Звездите на италианския хегемон Ювентус изненадаха с екипите си в домакинския мач мач срещу Дженоа, спечелен драматично с 2:1 с гол от дузпа в добавеното време на Кристиано Роналдо.
Звездите на италианския хегемон Ювентус изненадаха с екипите си в домакинския мач мач срещу Дженоа, спечелен драматично с 2:1 с гол от дузпа в добавеното време на Кристиано Роналдо.
Те се появиха с нови екипи, които много приличат на традиционните, но емблемата, спонсорското лого и номерата бяха оцветени в ярко зелено, а на левия ръкав имаше розова лента. От клуба обявиха едва по време на мача, че това е четвъртият екип на “Старата госпожа”, който е създаден от Адидас и лондонската марка Palace, която е култова за скейтбордистите и почитателите на улична мода.
Те се появиха с нови екипи, които много приличат на традиционните, но емблемата, спонсорското лого и номерата бяха оцветени в ярко зелено, а на левия ръкав имаше розова лента. От клуба обявиха едва по време на мача, че това е четвъртият екип на “Старата госпожа”, който е създаден от Адидас и лондонската марка Palace, която е култова за скейтбордистите и почитателите на улична мода.
“Искаме да разширяваме нашите граници. Определено изненадахме с тези екипи, които са плод на сътрудничеството ни с култова марка за скейтърите и младите хора”, коментира директорът по продажбите в Ювентус Джорджио Ричи. Не само екипите, а и официалните костюми за мача на Кристиано Роналдо и компания бяха нетрадиционни.
“Искаме да разширяваме нашите граници. Определено изненадахме с тези екипи, които са плод на сътрудничеството ни с култова марка за скейтърите и младите хора”, коментира директорът по продажбите в Ювентус Джорджио Ричи. Не само екипите, а и официалните костюми за мача на Кристиано Роналдо и компания бяха нетрадиционни.
Марката Palace съществува от 2009 година. Запазена марка е поставянето на огромно лого, което да се забелязва отдалеч. Търговската политика също е нетрадиционна. Компанията пуска ограничени серии и феновете й имат броени дни, за да си купят продукт. Отскоро марката си сътрудничи и с най-големите в областта на спортната екипировка.
Марката Palace съществува от 2009 година. Запазена марка е поставянето на огромно лого, което да се забелязва отдалеч. Търговската политика също е нетрадиционна. Компанията пуска ограничени серии и феновете й имат броени дни, за да си купят продукт. Отскоро марката си сътрудничи и с най-големите в областта на спортната екипировка.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.
Регистрирай сe