(АРХИВ) УниКредит Булбанк спечели отличието за Събитие на годината за Обиколката на Купата на UEFA Champions League
УниКредит Булбанк спечели престижното отличие за Събитие на годината България за Обиколката на Купата на UEFA Champions League. Призът бешe връчен снощи на официална церемония за годишните награди ПР Приз 2014 г. организирани от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Наградите за специално събитие обичайно са най-оспорваната категория и тази година не беше изключение.“За банката и за ПР екипа е огромно признание за втори път да получи наградата за Събитие на годината. В рамките на няколко седмици с Обиколката на Купата на UEFA Champions League успешно бяха интегрирни всички комуникационни канали и технологии на ПР, и отправени послания към всички аудитории – масова публика, настоящи и потенциални клиенти, бизнес, колеги, фенове, деца. Най-важното на този проект е, че той е пример как различни екипи на банката и на групата – за комуникации, бизнес звената, сигурност, регионалните бизнес структури и т.н. - работиха в пълен синхрон за постигането на обща цел. Да продъпжаваме в същия дух.”, коментира Левон Хампарцумян, председател на Управителния съвет и главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк.Събитие на годината “Обиколка на Купата на UEFA Champions League“ включваше 12 специализирани събития с настоящи и потенциални клиенти в четири града, 10 прес съобщения, три прес конференции, осем медиа партньорства с телевизии, преса, онлайн медии, близо 200 положителни статии в местни и национални медии. Със събитието и активностите около него в социалните медии банката стана финансовата институция с най-голяма онлайн общност в България. Купата на UEFA Champions League беше в България в периода 16-23 октомври 2013 г. Тя беше видяна от над 16 хил. фенове по време на финала на европейската й обиколка в България, организирана от УниКредит. В унисон с мисията на УниКредит Булбанк да бъде близо до местните общности Купата посети четири български града (максимално позволения брой от UEFA) – София, Велико Търново, Пловдив и Стара Загора.УниКредит Булбанк даде възможност за близка среща с най-ценния футболен трофей на хиляди футболни фенове, колеги, клиенти и партньори на банката по време на събития на открито, ВИП коктейли и други инициативи.Обиколката в България на Купата демонстрира невероятен пример за отличната синергия на два високо разпознаваеми бранда – на УниКредит и на UEFA Champions League - както и пълна интеграция между специални събития, комуникации с традиционни медии, онлайн присъствие и високи технологии.Освен официалните посланици на Купата на UEFA Champions League Фабио Капело и Робер Пирес, по време на посещенията в градовете из страната, УниКредит Булбанк се довери и на футболистите от златното поколение Христо Стоичков, Трифон Иванов и Петър Хубчев да представят най-ценния футболен трофей на местните общности и да популяризират ценности като успех, толерантност и глобалност.Посещението на Купата UEFA Champions League в България, организирана от УниКредит, даде възможност да бъде добавена допълнителна положителна стойност към бранда, репутацията на банката в България и отношенията ни с настоящи и потенциални клиенти.