(АРХИВ) Станаха ясни 10-те участници в националната кампания за тестване на телевизори Philips

(АРХИВ) Станаха ясни 10-те участници в националната кампания за тестване на телевизори Philips

Кампанията на TP Vision България „Всичко е по-впечатляващо с Philips TV” продължава със своя втори етап. След като почти 1800 кандидати от цялата страна изпратиха своите текстови и видео представяния защо да бъдат избрани за участие, журито на кампанията избра десетимата участници, които ще получат възможността да тестват функциите и възможностите на новите модели телевизори Philips за 2017 година. Това са Петър Адамов от Разлог, Благовест Николов от София, Светлин Берков от София, Кристиан Койнов от София, Румен Василев от София, Стоян Петров от Бургас, Ива Миховска от Асеновград, Милен Младенов от София, Радина Калайджиева от Пловдив и Ивайло Велков също от Пловдив. Видео материалите, с които се представиха, впечатлиха журито и им отредиха заслужено възможността да са сред първите, които ще изпробват атрактивните модели Philips и ще дадат обективно мнение и оценка за тях. Тестването от потребителите ще става в домашни условия, а от участниците се изисква да запишат авторски видео ревюта, които в последствие ще бъдат качени в сайта на кампанията testvai.tv


Припомняме, че инициативата на TP Vision е продължение на първата кампания през 2015 г., която протече при голям интерес. Вторият етап, а именно тестването на телевизори от потребители, ще се проведе през август месец. Те ще тестват моделите от новите серии 7000 и 6000, с двустранен или тристранен Ambilight – технология, доказала се през годините със своето завладяващо зрителско изживяване, четириядрен 16 GB и разширяем процесор, 4K Ultra HD качество, което осигурява плавни движещи се картини.


Десетте участници ще изпробват моделите от сериите 6000 и 7000: 43PUS6412, 49PUS7502, 43PUS6262, 49PUS6482. Повече информация за тях е налична на следните адреси:

Следвай ни:

Още от Спорт и бизнес

Виж всички