Бившият пилот и настоящ тв коментатор Алекс Брандъл разкри някои притеснителни за Люис Хамилтън и Ферари особености на представянето на новия автомобил на Скудерията SF-25.
Шарл Леклер беше най-бърз в сутрешната сесия в последния ден на тестовете в Бахрейн, а следобед кара Хамилтън, като 7-кратният световен шампион записа 47 обиколки и остана 6-и в класирането.
В Италия имат притеснения за новата кола на Ферари
Люис се прибра по-рано от очакваното в бокса, като по-късно от тима потвърдиха, че причината за това е била „аномалия, която се е появила в телеметрията“, но нямаше повече подробности за това какъв точно е бил проблемът.
Ред Бул атакува Ферари и Макларън заради „мини DRS-а“
„Колата на Ферари изглеждаше наистина трудна за каране в следобедната сесия – коментира Алекс, който е син на уважавания тв анализатор Мартин Брандъл. – В Бахрейн се видя, че на излизането от завой №4, на влизането в 11, Люис оставаше встрани от състезателната линия. В средата на завой №13 – също. Навсякъде, където вятърът влияеше на поведението на задницата на колата, Хамилтън имаше проблеми с траекторията.
На кого показа среден пръст Макс в Бахрейн?
„Колата на Ферари изглежда гадна, трудна за каране, но не знаем какви са настройките и какво точно пробва тимът.“
Самият Хамилтън обясни, че от доста време не е бил с толкова „положително усещане“ в началото на сезона след тестовете с SF-25.