Гледай на живо

Първа победа при Томаш, феновете върнаха настроението в ЦСКА - София - на живо от "Надежда" след 3:0 над Локомотив

Ред Бул и Ферари се хванаха за предното крило на Макларън

Ред Бул и Ферари искат пояснения от ФИА относно използването на огъващи се крила във Формула 1, като двата тима имат съмнения, че Макларън и Мерцедес използват точно такива крила. Точно Ред Бул е тимът, заради който преди години избухнаха първите скандали заради огъващите се крила във Формула 1, но сега световните шампиони претендират, че са в лагера на тези, които спазват правилата.

Огъващите се крила осигуряват по-добро притискане при висока скорост и спомагат да подобряване баланса на автомобила на пистата.

Леклер не успя да подобри рекорда за най-бързо състезание в историята на Формула 1
Леклер не успя да подобри рекорда за най-бързо състезание в историята на Формула 1

Темата с огъващите се крила се оказа важна в хода на сезона и ФИА вече започна видео наблюдение върху работата на предните крила на “Спа”, като целта е да се разбере дали настоящите тестове с тежести за проверка на твърдостта на крилата, са достатъчно добри. Също така, от ФИА вече заявиха, че не виждат смисъл да се променят правилата в хода на сезона, а ако се наложат такива промени, то те ще са за началото на 2025 година.

Магнусен е едва осмият пилот, който получава забрана да участва в състезание
Магнусен е едва осмият пилот, който получава забрана да участва в състезание

След квалификацията на “Монца” съветникът на Ред Бул доктор Хелмут Марко в прав текст заяви, че предните крила на Макларън и Мерцедес “трябва да се анализират”, а шефът на Ферари Фредерик Васьор обясни пред медиите, че няма да води тази дискусия пред репортерите, а а ще говори направо с техническия шеф на ФИА Никола Томбазис.

От Макларън се опитаха да обяснят, че Норис ще стане №1 в тима
От Макларън се опитаха да обяснят, че Норис ще стане №1 в тима
Следвай ни:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички