Гледай на живо

Първа победа при Томаш, феновете върнаха настроението в ЦСКА - София - на живо от "Надежда" след 3:0 над Локомотив

Хамилтън и Ръсел на върха в третата тренировка на „Монца”

Хамилтън и Ръсел на върха в третата тренировка на „Монца”

7-кратният световен шампион във Формула 1 Люис Хамилтън с Мерцедес записа най-добро време в третата свободна тренировка за Гран При на Италия на пистата „Монца”. А неговият съотборник Джордж Ръсел се класира втори в сесията. Както и вчера, при симулациите на квалификация отборите в челото демонстрираха, че разликите между тях са много малки. Но за разлика от вчера, днес световните шампиони от Ред Бул изостанаха малко повече.

10 минути преди края на сесията Хамилтън оглави класирането с 1.20,117 минути в бързата си обиколка, а Джордж Ръсел с другата кола на Мерцедес зае второто място, на 0,093 секунди.

Мерцедес потвърди Андреа Кими Антонели за сезон 2025
Мерцедес потвърди Андреа Кими Антонели за сезон 2025

При своите бързи обиколки пилотите на Ферари и Макларън също бяха на около 0,1 секунда от най-доброто време, като за известно време двамата пилоти на Ферари Шарл Леклер и Карлос Сайнц окупираха върха на класирането.

Антонели и Дуън искат един и същи номер за догодина
Антонели и Дуън искат един и същи номер за догодина

Що се отнася до Макс Верстапен и Ред Бул, световният шампион успя да изскочи от 9-о на 6-о място в края на сесията, като подобно на вчера пилотите на Ред Бул отново имаха проблеми със стабилността и недозавиването на шиканите на „Монца”. Макс губеше над 0,3 секунди във втория сектор на пистата, а Серхио Перес с другата кола на тима остана едва 18-и, на 1,1 секунди от Хамилтън. Все пак, Верстапен беше най-бърз в последния сектор, но това се оказа недостатъчно, тъй като той губи много време в първите два.

Ботас е фаворит за второто място в Заубер, но има една пречка
Ботас е фаворит за второто място в Заубер, но има една пречка

Приятната изненада в третата тренировка се оказа представянето на пилотите на Уилямс Алекс Албон и Франко Колапинто, които се класираха на осмо и девето място, благодарение на особеностите на колата на Уилямс, която има ниско челно съпротивление.

Следвай ни:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички